Snart "jullov"!

Kategori: Allmänt

Idag och imorgon är jag på IVA, sedan har jag äntligen jullov! Innan vi åker på lördag morgon har vi fullt upp med städning, packning och Jul på Liseberg! :D 
 
Igår var jag ledig! Vi var effektiva och köpte alla de sista julklapparna, och nöjda är vi! :) På kvällen träffade jag några klasskompisar i Frölunda där vi fikade, körde julklappsleken och spelade Geni och Tabu..sjukt kul! :P Innan detta hann jag åka till Sahlgrenska för att träffa min grupp från kursen, vi diskuterade patientfall och vår uppsats. Det blir nog bra.   
 
Under tisdagen fick jag bevittna ett planerat kejsarsnitt - en sjukt häftig och nästan overklig upplevelse! :) Och ut kom en frisk och fin liten bebis! Att arbeta skift och att ta in allt jag har sett har gjort mig tröttare än vad jag trodde.. I tisdags kväll var jag så trött att jag somnade innan 17.30, gick inte upp förrän 07.00 morgonen efter. Hade egentligen tänkt göra en massa grejer den kvällen, men det var värt att sova. ;) 
 
Snart är det dags att gå ned till spårvagnen.
Tänker på er! <3 Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: