Slutspurten på T5

Kategori: Allmänt

Termin 5 går mot sitt slut och vi sliter hårt med vår uppsats. På fredag har vi examination - då ska vi visa upp ett patientfall genom drama, föra en diskussion om scenen och vårt arbete och sedan lämna in uppsatsen. 
Sedan börjar 6e och sista terminen! Det ska både bli roligt och nervöst! Måndagen den 21 januari börjar slutpraktiken. Vi kommer ha både ett praktiskt och en teoretiskt prov.. Börjar redan bli nervös. På den teoretiska delen kan frågor ställas om i stort sett vad som helst som vi lärt oss under utbildningen. Ska plugga som en galning under den här terminen! ;) 
 
Något annat som närmar sig är jobbsökandet, en del har börjat söka och några har redan fått jobb.. Imorgon har vi ett möte med klassen där vi diskuterar hur/var vi söker jobb, arbetsintervjun, löneförhandling m.m. 
 
Det ser ut som att examensceremonin blir fredagen den 31 maj, kl 10-12, i Göteborgs Universitets Aula i Vasaparken (nära där jag bodde förut, för er som vet). Däremot vet jag inte än hur många vänner/släktingar man får ta med in till själva ceremonin, vi är ju ganska många i klassen ;) Återkommer med info! 
 
Nu ska vi laga lite god mat och sen blir det plugg (kanske) :) 
 
Kram! 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Att du snart är KLAR! Wow. Kämpa på och lycka till med allt! Önskar att jag kunde vara med på din ceremoni. Du är bäst. Puss

    Svar: Ja det känns helt stört.. Tack :D Lycka till du med ju!!! <3
    Jeanette

    2013-01-13 | 21:29:28
    Bloggadress: http://olivmw.blogg.se

Kommentera inlägget här: