2013

Kategori: Allmänt

Hej och god fortsättning (som alla säger på jobbet/praktiken).. 
Någon gång under nästa vecka kommer en fet uppdatering om vad som hänt under jul och nyår! 
Veckan som kommer är för övrigt den sista veckan på termin 5! Inlämning och redovisning på fredag.
Sitter just nu och skriver på vårt arbete som har syftet: "Att beskriva möjligheter och svårigheter i kommunikationen mellan sjuksköterskan och en ventilatorbehandlad patient." 
Ska brygga en kopp kaffe nu och fortsätta plugga! Sov länge inatt och känner mig ganska utvilad! Var helt slut igår efter  min sista praktikdag på IVA, känns som att jag har varit där dygnet runt sen jag kom hem från Örebro. Efter nyår blev alla sjuka på en gång, jag klarade mig ändå lindrigt undan med en "influensa light" och har ändå lyckats jobba, plugga och uföra vardagssysslor. Richard åkte på den tuffa influensan och hade över 40 graders feber igår, fyfan. Hoppas att sjukdomarna är på väg att försvinna nu! Jag som lyckades hålla mig fullständigt frisk under hela förra året. ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: